Dag 3 - Woensdag - Reisverslag uit Bredene, België van Graad 2 - WaarBenJij.nu Dag 3 - Woensdag - Reisverslag uit Bredene, België van Graad 2 - WaarBenJij.nu

Dag 3 - Woensdag

Door: Popeye

Blijf op de hoogte en volg Graad

18 April 2018 | België, Bredene

Je krijgt het weer dat je verdient, zeggen ze wel eens!
Popeye, Bluta en Olijfje genieten in ieder geval van een stralende zon tijdens een hengelwedstrijd! Laat dat nu net Popeyes specialiteit zijn: hij haalt de ene vis na de andere boven en geeft zo Bluta het nakijken.
Tot zij beslist om in het naburige aquarium SeaLife de grootste vis te gaan stelen om alsnog de hengelwedstrijd te winnen.
Natuurlijk gaan onze leerlingen mee naar het aquarium! We zien pinguïns, piranha's, kwallen, roggen, een heleboel zeepaardjes en schitteren zelf in een zeeleeuwenshow!

Onze uitstap werd in ieder geval door iedereen top bevonden!

Popeye & co!

• 18 April 2018 - 21:40

Carine:

Tof, leuk te lezen, en inderdaad je krijgt wat je verdiend ! Ook een dikke duim voor de begeleiding die in popey style, een weekje hun gezin achter laten, om onze kinderen een super week te geven ! En de ouders ook even rust te gunnen, dikke duim hiervoor !!!!

• 19 April 2018 - 20:59

Anja:

Onze kinderen zijn niet alleen de zonnetjes in huis!
    Het zonnetje gaat overal waar ze zijn.
    Wat een SUPER leuke vakantie!
    Bedankt aan iedereen die dit mogelijk maakt voor onze zonnetjes.

• 24 April 2018 - 15:12

Blanson:

Het was fijn om al die vissen te zien: de haaien zwommen boven mijn hoofd.

• 24 April 2018 - 15:12

Axelle:

ik vond sealife heel leuk , ik wil nog eens gaan xxx